Les sortides al bosc

Aprofitant l'entorn on està situada la nostra escola, fem sortides al bosc.
Molt contents i plens de curiositat sortim de l'escola.

Els nens i nenes fan petits descobriments, una formiga, un escarabat, una abella, flors molt boniques... i també un tresor amagat: el tió, el follet valent...

Després, molt contents tornem a l'escola on expliquem als altres nens què hem vist i què hem trobat. En aquesta ocasió, aprofitant el projecte que estem fent a partir de la cantata de "El Follet Valent"; ... hem descobert el seu amagatall!

És una sort poder realitzar aquestes "escapades" al bosc!!

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2018-2019

• 2 al 15 de maig, ambdós inclosos: presentació de sol·licituds a l’Escola Bressol Valldoreix (horari de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 16:30 hores)
  • 25 de maig: publicació de les llistes de sol·licitud de preinscripció amb la puntuació provisional
  • 28 de maig: sorteig per determinar l’ordenació de sol·licituds