Un espai obert a la natura on viure la infantesa

A l’Escola Bressol Valldoreix respectem el ritme dels infants, basant-nos en els principis del mètode Lóczy: mostrar respecte per el infant com a persona i adaptant-nos a les seves necessitats. Tenint cura en donar una atenció el més individualitzat possible, valorant la seva autonomia i possibilitant al nen a fer les seves pròpies conquestes. Nosaltres creiem que família i escola eduquen, i entenem l’escola com un espai obert on l’escola col·labora amb les famílies en la cura i educació dels seus fills i filles, en un marc de cooperació i participació.

“L’essencial és que l’infant descobreixi les coses per ell mateix. Tot el que obtingui a través de la seva pròpia experiència li proporcionarà un saber molt diferent d’aquell que aconsegueix quan se li donen les respostes.” Emmi Pikler

Per què portar el teu fill a la nostra Escola?

2 educadores per aula

Cada aula està al càrrec de dues educadores, una educadora tutora i una educadora auxiliar, gairebé durant tota la jornada.

Espai obert

L’escola està situada al vell mig de la serra de Collserola. Un gran jardí envolta l’escola, rodejat per la natura de l’entorn i allunyat de la via urbana.

Lliure de barreres arquitectòniques

L’edifici de l’escola està construït en una sola planta, lliure de barreres arquitectòniques i de fàcil accessibilitat, és un espai modern, ampli i lluminós.

Servei d'acollida

L’escola ofereix, a les famílies que ho necessitin, un servei d’acollida matinal de 8:00 hores a 9:00 hores. Servei atès pel personal de l'escola.

Jornades de portes obertes

Els horaris són:

DIMECRES 21 DE MARÇ - Tarda, 17:30 a 19:30 h.

DIJOUS 5 D’ABRIL - Tarda, 17:30 a 19:30 h.

DIMARTS 24 D’ABRIL - Matí, 10:00 a 13:00 h. (trucar al 93 5892486 per concretar franja horària)

DIMECRES 2 DE MAIG - jornada tarda, 17:30 a 19:30 h.

Un lloc on disfrutar. Una escola on apendre

Descobreix el nostre centre

PLACES VACANTS A L'ESCOLA BRESSOL VALLDOREIX